نام شما (الزامی) نام خانوادگی (الزامی) ایمیل شما ۱. چه میزان نسبت به برخورد پرسنل این شرکت و نحوه پاسخگویی ایشان رضایت دارید؟ خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم ۲. ضرورت حضور شرکتی با توان بالای خدمات پس از فروش تلفن همراه در کشور چه میزان است؟ خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم ۳. نحوه دسترسی به شرکت و سهولت انجام خدمات را چگونه ارزیابی می کنید؟ خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی ضعیف ۴. مدت زمان ارائه خدمات و تعمیرات را چگونه ارزیابی می کنید؟ خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی ضعیف ۵. رضایت شما از خدمات گارانتی این شرکت را چگونه ارزیابی می کنید؟ خیلی زیادزیادمتوسطکمخیلی کم ۶. آیا تلفن همراه شما شامل دوره گارانتی بوده است؟ بلهخیر ۷. نحوه دسترسی به شرکت و سهولت انجام خدمات را چگونه ارزیابی می کنید؟ لطفا توضیح دهید: ۸. توانمندی ، تسلط و دانش فنی این مجموعه را درخصوص خدمات ارائه شده چگونه ارزیابی می نمایید؟ خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی ضعیف ۹. اطلاعات موجود در وب سایت و پیامک های ارسالی تا چه میزان پاسخگوی نیاز شما بوده است؟ خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی ضعیف ۱۰. مناسب بودن تبلیغات واحد خدمات بر روی کالای ارائه شده را چگونه ارزیابی می نمایید؟ خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی ضعیف ۱۱. انعطاف پذیری واحد خدمات در پذیرش خواسته های شما را چگونه ارزیابی می نمایید؟ خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی ضعیف ضمن سپاس از حوصله شما در پاسخ به سؤالات فوق، خواهشمند است پیشنهادات ارزنده خود را به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات این شرکت بیان فرمایید.